AMBASSADØRER

Vores ambassadører er kunstnere og producenter af højeste kvalitet, som jævnligt underviser eller holder foredrag på skolen. De bidrager til KFTS’ succes. Som den ældste, bedste og eneste fuldtids private skuespilleruddannelse udover de statslige skoleuddannelser søger KFTS konstant at bevare relevans og tilknytning til selve film- og teaterbranchen.

Vores ambassadører giver en ‘real-life’, praktisk fornemmelse af hvad det virkelig vil sige at arbejde som skuespiller. Talentfuld, pålidelig og med den nødvendige uddannelse for at kunne overføre de nødvendige færdigheder til en ung skuespiller for at de kan få succes.

Andrea Vagn Jensen

Andrea Vagn Jensen er uddannet på Aarhus Teaterskole fra i 1990. Siden da har hun arbejdet som skuespiller både i Danmark og i udlandet.

Charlotte Munck

Charlotte Munck er uddannet i 1988 fra Odense Teaters skuespillerskole, og har siden været uundværlig i Danmark som både skuespiller og lærer.
Berømt for sin rolle som Anna Pihl, er hun hjemme på en scene lige så meget som en skærm.

Anja Owe

Anja Owe blev uddannet på Statens Teaterskole i 1988 og debuterede i filmen “Soldaterkammater på bjørnendjeneste” som oberstens barnebarn. Hun huskes sikkert af mange i rollen som tjenestepigen Jørgine i tv-serien “Bryggeren” fra 1996. Anja er en af ​​de få akkrediterede Suzuki-tekniklærere i Danmark.

Sarah Kenter

Sarah Kenter er teolog, coach og teaterlærer. Hun grundlagde teaterensemblet FELT i 2014, og har siden instrueret skuespillere som Sebastian Jessen, Laura Drasbæk, Charlotte Munch, Cyron melville and Peter Gantzler, i sin egen metode, ‘Improvisation Field Technique’.

Morten Elbæk

Morten Elbæk er instruktør, coach, teamleder for hybrid og kreativ jobcoaching. Han har været i Artlab helt fra starten i 1997, og har dermed tæt på 30 års erfaring som projektleder, coach og underviser i karriereplanlægning.